השירות של נתב"ג

אם אתם מתכננים לטוס בקרוב, בין אם כזוג, לבד אם עם כל המשפחה – חשוב שתדעו כי בזמן ההמתנה לטיסה שלכם, בעם הגעה אל שדה התעופה או בנחיתה בשדה התעופה – ישנם כמה שירותים שנתב"ג מציעה כאשר חלקם זמינים בחינם לטסים וחלקם מותרים בתשלום.

בנוסף ישנן חברות שמאפשרות שירותי VIP שבהם משתמשים לא מעט מהנוסעים שרוצים לשפר את חווית הטיסה שלהם.

אבל איזה שירותי יש לנתב"ג? ומהן אותן חברות? כל המידע ההכרחי בהמשך.

נתב"ג

נתב"ג כפי שרובינו יודעים, הוא שדה התעופה בן גוריון אשר נחשב המרכזי בארץ. בנתב"ג ניתן למצוא מגוון שירותים לנוסעים כאשר חלקם יכולים להקל מאד על תהליך הטיסה וההמתנה בשדה התעופה.

אז מהם השירותים?

הגעה ויציאה משדה התעופה – נתב"ג מציעה לכלל הנוסעים שירותים של חניות לרכבים פרטיים, חניות שעתיות ויומיות , תוך שבמקום שאטלים שעמם ניתן להגיע לטרמינל 3, מוניות לחזרה הביתה או לכל מקום מן הטיסה ותחבורה ציבורית פעילה ונוחה לנוסעים למגוון אזורים בארץ.

ביצוע צ'ק אין און ליין – נתב"ג מנסה להקל על הנוסעים ועל התורים בדרך לצ'ק אין בשדה התעופה והיא מקנה לנוסעים שברשותם רק כבודת יד את היכולת לבצע צ'ק אין באינטרנט. בכך ניתן להגיע היישר אל עמודת הבידוק הביטחוני ללא המתנה ממשוכת בתור. את הרישום און ליין ניתן לבצע בשירות עצמי בקיוסקים שפזורים בשדה התעופה ולבצע סריקה קלה שלה הדרכון שלכם ובכך להנפיק בקלות כרטיס עלייה למטוס.

שירותים בנתב"ג

שירותי ביטחון – בנתב"ג ישנם שירותי בטחון מהטובים בעולם תוך שלאנשי הביטחון שבמקום ניסיון וידע מעשי בכל מצב בטוחני. שירותי הביטחון נועדו לאבטחת הנוסעים והטיסה תוך שבשדה התעופה קיימת גם תחנת משטרה המעניקה מענה לנוסעים.

המרת מטבע חוץ – שירות נוסף ויעיל שניתן בנתב"ג הוא המרת מטבע חוץ כאשר את השירות אפשר לקבל בסניף בנק הפועלים שבמקום תוך הגעה אל טרמינל 3 לסניפים שונים של הבנק. עוד אפשר ליהנות מהמרת כסף קטן במכונת מטבעות אוטומטית שנמצאות באולם הכנסים של נתב"ג.

כספומטים ושירות דואר – אם אתם זקוקים למזומנים תמיד ניתן להגיע אל שלל כספומטים הפזורים בשדה התעופה. בנוסף במקום שירותי בנקאות מסוגים שונים כמו גם שניתן למצוא בנתב"ג שירותי דואר, משלוח חבילות ומכתבים כמו גם שירותי פקס הכוללים משלוח וקבלת פקסים.

החזר מע"מ – מי שאינו אזרח של מדינת ישראל ראשי להזדכות על המע"מ ששילם בארץ. כדי לקבל את החזר המע"מ יש לדרוש מחנויות ובתי עסק להוציא לכם אישור ידני לזיכוי ממע"מ בגין הרכישה ובעת הרכישה. בכך תוכלו להזדכות על המע"מ ולחסוך כסף רב. את החזר המע"מ חשוב לבקש כבר לפני העלייה למטוס ולפני ביצוע הצ'ק אין.

הטסת בעלי חיים  – נתב"ג דואגת להטסת בעלי החיים שלכם בצורה בטיחותית. כדי להוציא את האישורים הדרושים להטסת בעל החיים וכניסתו למדינה הזרה חשוב לברר מהם החוקים של המדינה שאליה אתם טסים, מהם החיסונים הדרושים וכמה זמן על חיית המחמד להישאר בהסגר במדינת היעד.

כיום ישנן חברות העוסקות בהטסת בעלי חיים שכדאי לפנות אליהם חודשיים לפחות לפני הטיסה, ולאחר קבלת כל האישורים יש להגיע לנתב"ג ולהתחיל בתהליך ההטסה. בנתב"ג ישנה נציגות של משרד החקלאות שתוכל לסייע לכם בכל מקרה של שיבושים בשדה התעופה.

שירותי סבלות – מי שרוצה יכול ליהנות משירותי סבלות, יכול לפנות אל סבלים הנמצאים במקום כאשר שירותים אלה נועדו לנשיאת כבודה מהרכב לאזור הבידוק. שירותים אלה ניתנים לנוסעים בתשלום.

שירותי אינטרנט ועמדות הטענה לניידים – שדה התעופה מציע לנוסעים שירותי אינטרנט, WIFI ועמדות הטענה חינמיות בשלל אולמות המתנה. בכך ניתן ליהנות מנייד טעון לפני הטיסה ואחריה.

נתבג

חדרים לאימהות ולתינוקות – משחקיות וחדרי תינוקות הם חלק מהשירותים הניתנים לנוסעים בנתב"ג. במקום משחקיות מפנקות ומאובזרות שמסייעות להעביר את הזמן עם הפעוטות ומתחם ייעודי להורים שבהם שידת החתלה, שירותים, מיקרו גל, מיטת תינוק, כיור, תאי הנקה ועוד.

שירותי עזרה ראשונה – עוד אפשר לקבל במקום שירותי עזרה ראשונה הניתנים במרפאה שבמתחם התעופה. במקרי חירום ניתן להיעזר בשירותי המרפאה בקלות.

בית כנסת – בנתב"ג ישנו גם בית כנסת שבו ניתן להתפלל במשך כל שעות היום והלילה.

שמירת חפצים – עוד אפשר להנות משירותי שמירת חפצים.

ומה עם שירותי VIP?

כפי שהזכרנו, כיום ישנן חברות שונות המספקות שירותי VIP לנוסעים בנתב"ג. כדי לקבל שירות vip, לאופר היא חברה שכדאי לפנות אליה תוך שהיא עוסקת בשירותים למועדון נוסעים אקסקלוסיבי והיא מקנה במועדון שלל שירותים, ביניהם: מגוון שירותים מתקדמים לנוסע, איתור כבודה, ניהול מטענים, שירותי קרקע טכניים וכדומה.

השירותים מתאימים בזמן ליווי דיפלומטים וליווי אנשי עסקים, ליווי קבוצות וחברות הייטק, שירות לאח"מים ועוד.

על מנת ליהנות מהשירות חשוב לחפש את שירות לאופר תעופה, טלפון של החברה ובכך לקבל את הדרך לשירות מושלם.