כל מה שרציתם לדעת על הטרקלין בנתב"ג

אם הזמנתם טיסה לחו"ל ולא בא לכם להשתעמם בדיוטי פרי או לקמול על הספסלים של נתב"ג בזמן ההמתנה לטיסה שלכם –  חשוב תדעו כי את השהייה שלכם בשדה התעופה תוכלו להעביר בכיף באמצעות טרקלין נתב"ג.

אבל מה צריך לדעת על המקום שכולו טוב? כל מה שצריך לדעת על הטרקלינים המפנקים של שדה התעופה בהמשך.

הטרקלין בנתב"ג

טרקלין נתבג הוא בעצב חלל נעים הנמצא בשדה תעופה, אשר בו אפשר לשהות בזמן ההמתנה לטיסה. טרקלין נתבג הוא מקום מפנק במיוחד אשר בו ישנם אזורי ישיבה פרטיים, מוגשים ומשקאות חמים וקרים, יש בו בופה עשיר, מגזינים עיתונים כמו גם שירותי אינטרנט ותקשורת ובו ניתן לפגוש אפילו את שירותי הקונסיירז האדיבים בעולם.

הטרקלינים השונים בנתב"ג מציעים חללים ואזורי ישיבה מפנקים אשר מסייעים לעבור את ההמתנה לטיסה בצורה הטובה ביותר והם מפנקים את האורחים של הטרקלין והופכים את כל חווית ההמתנה לטיסה לנעימה ואיכותית יותר.

האם הטרקלין מיועד רק לעשירים?

רבים האנשים שטועים וחושים כי טרקלין נתבג מיועד לעשירים בלבד או לכאלה בטסים במחלקות ראשונות או במחלקות עסקים. עם זאת חשוב לדעת כי כיום ישנם כמה ומכה סוגי טרקלינים שמיודעים כהטבה למחזיקי כרטיס אשראי , לנוסעים מתמידים וגם למי שנוסע לפגישת עסקים.

אז אילו סוגי טרקלינים אפשר לפגוש בנתב"ג?

כיום בנתב"ג ישנם 5 טרקלינים כאשר 2 מהם שייכים לאל על והם מוגדרים כטרקלין עסקים וטרקלין מחלקה ראשונה. אל הטרקלינים האלה ניתן להכנס ברכישת כרטיסים במחלקות עסקים ומחלקה ראשונה.

עם זאת בנתבג ישנם 3 טרקלינים השייכים לרשת מלונות דן כאשר גם אליהם ניתן להכנס עם כרטיסי טיסה למחלקות ראשונות ועסקים או במידה ואתם מחזיקים כרטיס אמריקן אקספרס. מי שירצה לבלות בטרקלין מבלי שיהיה שייך לאחת מהקטגוריות שמנינו: יוכל לעשות זאת בתשלום של 200 דולרים בזמן הכניסה.

אז אילו סוגים של טרקלינים ישנם?

טרקלין מחלקה ראשונה

טרקלין זה משרת אנשים שהזמינו כרטיס טיסה במחלקה ראשונה בזמן הטרקלין הינו נעים במיוחד ויש בו ויטרינה ענקית אשר משקיפה אל המטוסים היוצאים לחו"ל.

הטרקלין מעוטר בעבודות אומנות ויש בו תאים אינטימיים, משרדים, מחשבים, מדפסות, פקס, טלפונים ועוד. בנוסף ניתן ליהנות בטרקלין משלל מאכלי 'פינגר פוד' משובחים כמו גבינות, סושי, כריכים ומשקאות.

אל טרקלין זה מגיעים מידי פעם נשיאים, ראשי מדינות, סלבס ועוד תוך שכל יושבי הטרקלין זוכים ליחס אישי ולקריאה מהדיילת כאשר טיסתם עומדת לעזוב. בכך ניתן ליהנות ממקסימום נוחות פחות זמני המתנה לטיסה היוצאת.

טרקלין מחלקת העסקים

מקום זה גם הוא נחשב נחשק ומפואר והוא מכיל אוירה נעימה כיפית ונוחה. במקום שלל דליקטסים ופינוקים לאורחים ויש בו שתי קומות בזמן שמאחת הקומות ניתן גם כן להשקיף על המטוסים היוצאים משדה התעופה.

עוד במקום דיילות הנותנות שירות ושימוש בציוד משרדי כמו טלפון, מחשבים ניידים, פקסים ועוד. בנוסף ניתן ליהנות בטרקלין מכיבוד קל אשר כולל קפה, משקאות, עוגות, יינות, ומזגנון עשיר. בנוסף מי שמגיע לטרקלין יכול לבצע צ'ק אין מאוחר יותר וזאת ה שהופך את התהליך קצר יותר עבור אורחי הטרקלין.

טרקלין העסקים דן

זהו טרקלין עסקים בנתבג המשרת אנשים שרכשו כרטיסים למחלקה ראשונה. טרקלין זה מחולק לשניים והוא נחשב טרקלין VIP ברמה גבוהה המשרת אנשים חשובים ובעלי עסקים משגשגים כמו גם פוליטיקאים וראשי מדינות.

גם בטרקלין זה שירותי משרד והוא מלא בפינוקים כמו מאפים, עוגות, קפה ואך כורסאות נוחות למנוחה לפני הטיסה.

אל הטרקלין יכולים להגיע  נוסעי מחלקות ראשונה ועסקים של חברות תעופה זרות, כמו גם מחזיקי כרטיס אשראי אמריקן אקספרס פלטינום ועסקים; מחזיקי כרטיסי אשראי ישרכארט ביזנס, מחזיקי כרטיסי אשראי לאומי קארד ביזנס, ויזה כאל ודיינרס כאשר ניתן באמצעות נקודות ליהנות משהות בטרקלין.  אל המקום מגיעים גם אורחי משרד ראש הממשלה, משרד החוץ, אורחים של צה"ל, של משרד הביטחון ותיירים השוהים בסוויטות של מלון דן.

טרקלין מצדה וארבל

שני הטרקלינים הנוספים משלימים את חמשת הטרקלינים בנתב"ג. גם טרקליני מצדה וארבל שייכים למלונות דן והוא ממוקמים כל אחד המקום אחר. בטרקלין מתארחים סלבים מכל העולם וגם בהם ניתן ליהנות משלל פינוקים, מערכות ישיבה מפנקות, כיבוד קל ושירות מהיר ואיכותי.

כלל הטרקלינים של אל על ושל רשת מלונות דן פתוחים 7 ימים בשבוע בהתאם ללוחות השמנים של חברות התעופה תוך שבימי שישי וערבי חג פתוחים הטרקלינים בין השעות 12:00 עד 18:00 בערב.