השכרת רכב אספנות

אם אתם רוצים להגיע ליום החתונה שלכם כאשר אתם נוהגים או משתנעים ברכב מיוחד – חשוב שתדעו כי רכב אספנות יכול לשרת את המטרה ולהשלים את הקונספט של חתונת וינטג' יוקרתית.

אבל אילו רכבי אספנות ישנם לחתונה, וכיצד תמצאו את רכבי אספנות להשכרה בארץ? הפרטים המדהימים בהמשך.

השכרת רכב אספנות

אם אתם מחפשים רכב אספנות להשכרה לכל מטרה, בין אם מדובר ברכב לנסיעה כיפי בחופשה, רכב לתצוגה או להשקה של מוצר, כמו גם רכבי אספנות לחתונה – חשוב שתדעו כי ישנם כמה רכבים אספנות מדליקים במיוחד, ביניהם:

שברולט קורבט שנת 1978

אחת הרכבים היפים שיש והוא מהרכבים שנחשבים מקצועיים ומתאימים לכל מטרה כמו גם כרכב אספנות לחתונה, לאירועים גדולים, לתצוגות ועוד.

דה סוטו שנת 1949

רכב וינטג" פופולארי מאד בחתונות בשל מראה הווינטג" הרומנטי שהוא משדר. הרכב פופולארי בעיקר בגווני פסטל וניתן לנסוע עמו בשיא הסטייל אל המקום האירוע, כמו גם בשיא הנוחות.

ביואיק 1969

רכב ספורט יוקרתי שמתאים לנסיעה כיפית באחד מהרכבים הקלאסיים שאי פעם יוצרו. ביואיק GS אותו ניתן להשכיר מחברות השכרת רכבי אספנות, מאפשר השכרת רכב ספורט עם מנוע עוצמתי שמתאים גם לנסיעה חווייתית, גם לאירועים ואפילו לצילומי סרטים, סדרות ופרסומות.

קאדילק שנת 1947 פלט ווד

רכב נוסף שפופולארי לחתונות והוא נוח במיוחד לישיבה מרווחת. הרכב משדר מקסימום יוקרה אך מעל הכל את תחושת הוינטג' שרבים מעוניינים להשיג מרכבים מסוג זה ועל אף שמדובר ברכב אספנות, הוא בהחלט מרשים לא פחות מרכבי יוקרה מודרניים יותר.

לצד רכבים אלה ניתן למצוא מגוון רב של רכבי אספנות להשכרה ביניהם: רולס רויס, מוסטנג, לימוזינות קלאסיות ועוד.

השכרת רכב אספנות

אבל כיצד מוצאים חברת השכרת רכבי אספנות בארץ?

כיום ישנן כמה וכמה חברות המציעות שירותי השכרת רכבים מסוג זה, תוך שחלקן אף מקנות שירותים של נהג מקצועי לרכב.

כאשר אתם בורחים חברה להשכרת רכב שימו לב לכמה דגשים ביניהם:

אמינות

וודאו כי הרכבים מטופלים ויכולים לעלות על הכביש בצורה מהירה וללא תקלות, תוך שאתם בודקים כי לחברה ישנם כל האישורים להפעלת הרכבים ולהשכרתם.

נוחות

בדקו כי הרכב מתאים לצרכים שלכם וכי אתם יכולים לשבת בו בנוחות.

התאמה לנהיגה

שימו לב כי הרכב שאתם בוחרים מתאים לסוג הרישיון שלכם וכי הנהג שנוהג ברכב יכול לנהוג בו גם עם גיר רגיל ולא אוטומטי: מה שמציעים רוב רכבי האספנות.

ביטוח

וודאו כי החברה מחזיקה בביטוח לרכב האספנות שכן רכבים כאלה הינם יקרים במיוחד וחשוב שבמקרה של כל נזק יהיה ביטוח והסכם המתאים לכך.

מחיר

בצעו השוואת מחירים בין שלל חברות השכרת רכבי וינטג' ורכבי אספנות, ובחרו את החברה שגם יכולה להעניק לכם את הרכב שתמיד חלמתם עליו, אך גם להקנות לכם מחיר הוגן אודות השכרת הרכב לכל יממה.

עשו את כל אלה, ותוכלו ליהנות מיום שמתחיל נפלא בנסיעה עם רכב אספנות מושלם!